

Hos Royal Hair ønsker vi at give vores kunder den bedst mulige frisøroplevelse. Vi forstår dog, at der kan opstå uforudsete situationer, der gør det nødvendigt at aflyse eller flytte en aftale. Vi beder dig venligst om at give os besked mindst 24 timer før din aftale, hvis du bliver forhindret i at møde op.
Meld afbud og ændringer af aftaler online eller ved at ringe direkte til salonen. Vi accepterer ikke aflysninger via e-mail, da det kan føre til misforståelser eller tab af vigtig information.
Depositum
Vi forbeholder os retten til at kontakte dig telefonisk og opkræve et depositum i forbindelse med din booking. Depositummet fratrækkes naturligvis den endelige betaling for behandlingen.
Udeblivelser
Melder du afbud mindre end 24 timer før din aftale eller udebliver helt uden afbud, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr svarende til behandlingens fulde pris.
Hvis gentagne afbud eller udeblivelser fortsætter, kan vi være nødt til at udelukke kunden fra salonen, medmindre de betaler for den tid, de ikke dukkede op til.
Vi værdsætter din forståelse og samarbejde i at overholde vores politik, da det giver os mulighed for at tilbyde vores tjenester til alle vores kunder på en retfærdig og effektiv måde.
Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte os på telefon eller besøge vores hjemmeside, hvor du kan lave eller ændre din aftale online.