Hos Royal Hair ønsker vi at give vores kunder den bedst mulige frisøroplevelse. Vi forstår dog, at der kan opstå uforudsete situationer, der gør det nødvendigt at aflyse eller flytte en aftale. Vi beder dig venligst om at give os besked mindst 24 timer før din aftale, hvis du bliver forhindret i at møde op.
Meld afbud og ændringer af aftaler online eller ved at ringe til salonen direkte. Vi accepterer ikke aflysninger via e-mail, da det kan føre til misforståelser eller tab af vigtig information.
Melder du afbud inden for mindre end 24 timer før aftalt tid, eller ikke møder op til din aftale, kan vi desværre blive nødt til at opkræve et gebyr.
Hvis gentagne afbud eller udeblivelser er vedvarende, kan vi være nødt til at udelukke kunden fra salonen, medmindre de betaler for den tid, de ikke dukkede op til. Vi værdsætter din forståelse og samarbejde i at overholde vores afbudspolitik, da det giver os mulighed for at tilbyde vores tjenester til alle vores kunder på en retfærdig måde.
Hvis du har spørgsmål eller brug for yderligere information, er du velkommen til at kontakte os på telefon eller besøge vores hjemmeside, hvor du kan lave eller ændre din aftale online.